Saturday 11 June 2011

No Title

Today ingat nak cite sal min ahh. Ermm, 9jun2011 aku ada date ngan min kt cs. Deal kol 12lebih jumpa kt cs. Tp that day aku cm huru hara sikit. Bangun pagi siap nk g rumah kecik tgk jenazah dia, kol 8 daus dtg amek. Apip pula msg sal teman dia g ambil fixie dia kt perling, aku boleh lupa sal apip. Dalam kol 10lebih g ambil fixie kt perling, dtgdtg bole belum siap ag, menunggu gak laa dalam 30minit. Then balik uda sampaisampai da kul 12. Aku g ambil mal kt neo sebab dia nk follow g cs. Balik baru nk siap ibu aku call suruh belikan makanan kat adik aku dua org, berlari kejap capai kunci motor terus grk. Tghtgh siap min msg mane?, lg lahh huruhara time uh. Hujunghujung sampai juga aku kt cs dlm kul 1.30pm. Otw g BR'tempat min tggu' ni hati dah habis happy dah bub da lame tajumpe, tgktgk dia muke bosan jea kt BR. Dtgdtg salam cm biasa. Min kate dia ada bwk org, dlm hati ckp sape seyh kacau line aku nie baru nk manjemanje.HAHA then ktorg naik atas nk beli tiket KL GANGSTER tp sume dah merah, tggl yg pukul 6 jea, mmg aku tabeli lahkan. Then g jalan makan sume, time aku bersama min, aku rasa aku dah lain n min pun dah lain. Aku lineline diam jea time jalan makan, takcakap byk. Lepak season dia tanye nape syakir lain. Aku dah tau nk jwb pe. Aku tgk dia skrg dah tajaga hati aku cm dulu. Time nk balik dia bg birthday present . Walaupun birthday aku dah lepas, tp aku sgt menghargainya.

MIN DAH LAIN

No comments:

Post a Comment